חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש

בכל הזמנה מעל 150 ש"ח משלוח חינם !!

משלוחים לכל הארץ

שאלות ותשובות נפוצות

אז איך זה עובד?

כל שעליכם לעשות הוא לבחור את סוג התמונה שתרצו להדפיס ולבחור את התמונות שלכם מהגלריה שלכם בין אם זה מהנייד, פייסבוק, אינסטגרם, דרופבוקס, גוגל דרייב ועוד. באתר תן פיק יש ממשק ידידותי ופשוט להעלאת תמונות, מקלידים כתובת למשלוח, מזמינים ומקבלים את התמונות לביתכם, פשוט וקל!

 

האם ניתן להדפיס מהיום להיום?

כן! הדבר אפשרי אך כרוך בתוספת תשלום של 30 ש”ח להזמנה באיסוף עצמי בלבד. ניתן לבצע הדפסה מהירה כך שתהיה מוכנה עוד באותו היום או ביום למחרת לאיסוף. כדי לבצע הזמנה כזו יש לבחור באפשרות הדפסה מהירה בשלב התשלום.


הדפסה מהירה אינה כוללת הדפסה על קנבס והדפסה על זכוכית שבהם הזמנה רגילה היא עד 10 ימי עסקים אבל בד”כ מגיע פחות מ-5 ימי עסקים , מגדרה עד חדרה מקומות מרוחקים יתווספו 5 ימי עסקים נוספים למשלוח .  הדפסה מהירה- מהיום למחר היא בעלות של  50 ש”ח ותשלח לאחר  יום עסקים ורק בין הימים א’-ה’ ורק לאיסוף עצמי מאשדוד .

ימי עסקים הם ימים א-ה לא כולל ימי שישי/שבת ערבי חג/חג 

שימו לב- הזמנות שייכנסו/יאושרו עד השעה 12:00 יטופלו באותו יום עסקים, הזמנות שייכנסו לאחר  השעה 12:00 יטופלו ביום העסקים הבא.

 

תוך כמה זמן מגיע המשלוח?

זמן הגעת המשלוח עם ההזמנה שלכם תלוי בשיטת המשלוח הניתנת לבחירה בעת ביצוע ההזמנה ואינו כולל את יום העסקים בו אנחנו מכינים את ההזמנה.

כמה עולה משלוח?

עלות משלוח לנקודת איסוף  – 15 ש”ח (בהזמנה מעל 150 שקלים משלוח המשלוח חינם)

עלות משלוח באמצעות שליח  – 30 ש”ח (בהזמנה מעל 249 שקלים משלוח המשלוח חינם)

איסוף עצמי –ניתן לבצע איסוף עצמי של הזמנתכם ללא עלות מרחוב מנחם אוסישקין 22 אשדוד.  יש צורך לתאם מראש. מייל מפורט יישלח לאחר השלמת ההזמנה.

האם ההדפסה איכותית?

אנחנו בתן פיק, לא מתפשרים על איכות והמוצרים שלנו ומשתמשים בחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר!

ההדפסה מתבצעת באמצעות מדפסות מקצועיות לפיתוח תמונות ועל גבי נייר פוטו באיכות מעולה כדי להבטיח שהתמונות שלכם ישמרו למשך שנים ארוכות.

עם זאת חשוב לציין שאיכות ההדפסה נקבעת גם מאיכות התמונות שלכם. תמונה באיכות ירודה תשפיע גם על איכות ההדפסה, זכרו זאת שאתם בוחרים תמונות.

המוצר שאני רוצה לא מופיע באתר האם יש פתרון?

הדרך הטובה ביותר היא ליצור עמנו קשר וננסה לעזור. ניתן לפנות אלינו דרך המייל או בווצאפ ואנו נעשה את מירב המאמצים לסייע לכם לאתר את המוצר שתהיו מרוצים.

 

לא כל מה שהזמנתי הגיע במשלוח, מה עושים?

חלק מהמוצרים דורשים זמן הכנה ארוך. במקרה של הזמנה המכילה מספר מוצרים הדורשים יותר מ2 ימי עסקים ייתכן כי תקבלו את המוצרים שלכם בשני משלוחים נפרדים.

 

מוצרים שהכנו בפרק זמן קצר, ישלחו מהר יותר ובהתאם לשיטת המשלוח שאתם בחרתם כאשר ביצעתם את ההזמנה. מוצרים הדורשים זמן הכנה ארוך ישלחו רק לאחר הכנתם, אל סניף הדואר הקרוב לביתכם ללא תשלום נוסף.

בעת המשלוח המוצר שלי ניזוק- מה עליי לעשות?

אאוץ’, זה ממש מבאס ואנו מצטערים על כך. שיטת האריזה הייעודית שלנו נועדה להגן על המוצר ולהמנע ממצבים כאלה. אבל, לפעמים קורים דברים שאינם בשליטתנו ודברים עלולים להסתבך מעט במהלך המשלוח. אבל הסירו דאגה מליבכם!  שלחו לנו הודעת ווצאפ  או אפילו אימייל עם מספר הזמנתכם ותמונת הנזקים ונשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם.

 

מדוע בחלק מהמוצרים שלי התמונות יצאו כהות על גבי המוצר? מה הסיבה לכך?

חשוב לדעת כי למסכים דיגיטליים יש תאורה אחורית, המספקת טווחי אור וצבע גדולים יותר. את הפרטים הקטנים הללו כמעט ולא רואים על מסך הטלפון, אבל בהדפסת תמונה הם נראים וגורמים לתמונה להיראות כהה יותר. ניתן לשפר את המצב באמצעות שימוש באפליקציה לעריכת תמונות . אם תרצו נוכל גם לעשות זאת עבורכם, רק ציינו זאת ונשמח לעזור.

 

כיצד יוצרים איתכם קשר?

זה פשוט מאוד- בכל שאלה או בעיה אנחנו כאן ניתן לדבר איתנו דרך הצ’אט באתר באמצעות דף צור קשר או לשלוח לנו מייל info@10pic.co.il . מבטיחים לחזור אליכם במהירות!

חשוב לנו לעדכן אותך!

אנו בחופשה עד לתאריך 22.10.24

תפסתם אותנו בזמן הלא נכון.

אנחנו לא במשרד.

כרגע, אנחנו איפשהו על סירה, דייג עם המשפחה שלי.

אין באפשרותנו לשלוח את ההזמנות שלכם עד שנחזור ב-22.10.24 .

ניתן לבצע רכישות באתרנו ישר שנחזור עם כוחות מחודשים שנבצע בשמחה את המוצרים המרגשים אשר הזמנתם באתרנו ,

ניתן לשלוח לנו הודעות 

WHATSAPP 

או מייל ונשתדל לחזור בהקדם האפשרי 

זמינים גם בוואטצאפ!
דילוג לתוכן